środa, 12 listopada 2014

Wróżek w kolorze

 w moim ulubionym kolorze :)
W sam raz dla gubiących uzębienie sześciolatków. Mieszka sobie na razie tu: KLIK, na sklepowej półce.

Ja tymczasem jestem w przedświątecznym amoku :) Piekę, gotuję, planuję... Tak nakręcona pozytywną energią daaawno nie byłam, zwłaszcza w połowie listopada, kiedy brakuje światła i zieleni.
Teraz mogę się nią dzielić, zarażać, prądkować :D
Trzymajcie się ciepło :)
---
Ewa




Wczoraj wraz z moim kolegą Piotrem i nieocenionym modelem Arturem tworzyliśmy świąteczne klimaty w drewnianym domku.
Efekty wkrótce :)


24 komentarze:

  1. Pomysł na pudełko dla Wróżki Zębuszki super :) Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Na drugim zdjęciu: wróżek padł ;)
    Fajny!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ihtr dekoration ist zuckersüß!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie! Nie mogę się doczekać! :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuniu u Ciebie jak zawsze cudnie........Twoje zdjęcia to balsam dla mojej duszy. Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Boziu jaka mała słodka myszeczka:) I ten kolor minti cudniasty dla niej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że w domu nie mam sześciolatka..... mam tylko takiego sześciolatka ;) z czwórką z przodu ;) hihihihi......ale mycha cudna !!!! Ściskam Ewuś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak byś się postarała, to może i Tobie by ząb mógł wypaść ;) i wtedy Zębuszek byłby jak znalazł ;)
      Trzymaj się Olu :D

      Usuń
  8. Z wielką niecierpliwością czekam na następną ucztę zdjęciową! W wolnej chwili zajrzyj na: vibekedesign.blogspot.com Czy to bliskie Tobie klimaty?;)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć :) Dobrze znam blog Vibeke i jej aranżacje i jestem ich wierną fanką.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Как нежно и трогательно! Волшебно!

    OdpowiedzUsuń
  10. Do mnie też ostatnio energia wróciła i tak świątecznie już natchnęła:)) Myszka cudowna i jakże słodka, uwielbiam Twoje zdjęcia!:)) Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) oglądam i zachwycam sie :) Pozdrawiam Monia

    OdpowiedzUsuń
  12. pomysł na wrózka swietny.. a mnie ujeły precle w kratkę!! :D

    OdpowiedzUsuń