piątek, 13 lutego 2015

The power of colors!

Mam w domu całe pudełko kolorów :D
( I uśmiech na gębie też )
 Przyjechały do mnie od Pani Kasi z SoCute. Bibułowe pompony do wiosennych sesji. Dziś cały wieczór będę im nadawać kształty muślinowych chmurek. Więcej na ich temat już niebawem. 
Muszę Wam przyznać, że te kolory to jest dopiero moc! Kocham pastele, lubię biel, delikatne i stonowane naturalne odcienie beżu, moją aktualną miłością jest zielony, ale tyle koloru, w jednym pudełku to czad jakiś po prostu!
Miłego, energetycznego weekendu Wam życzę :)
I niech moc będzie z Wami ;)
---
Ewa







21 komentarzy:

  1. bardzo lubie moc kolorów ;))) a pompony sama sobie robię ;) nawet wczoraj składałam na impreze urodzinową koleżanki :D zestaw kolorów które pokazałas bardzo mi sie kojarzą z kolorystyką rice :D a na ich zestawy kolorystyczne uwielbiam patrzeć takiego powera daja ze hej ;) ps. jakbys chciała namiary na taka bibułę daj znać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matko Iza, ile Ty masz jeszcze talentów? Podziel się! Nie porwę się na pompony, bo czasu mi brak. A zestaw jest czad i siwy dym! Ekstra i tyle.

      Usuń
  2. Bomba ! Wskakuję w adidasy i zasuwam na bieżnię ;) Korzystam z nadmiaru energii jaką u Ciebie pani Ewo dostałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas w domu takie kolory w wielu miejscach przeważają. Pastele lubię, ale u kogoś i pewnie dlatego chętnie do Ciebie zaglądam:) miło widzieć taką odmianę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kolory :) i świetne te kule :) będą piękne w Twoich ujęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, potrafią dodac energii. Pięknie! Czy Ty masz cos brzydkiego w domu? ;)

    Robiewdomu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale zbieg okoliczności! U mnie od rana o pomponach :)
    Zdjęcia piękne jak zawsze
    Pozdrawiam
    M. z wmojejwolnejchwili.blogspot.no

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie są:) Jak wata cukrowa;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od razu uśmiech sam wyskakuje na twarzyczkę:) Nawet do lata myslami doleciałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pompony!! A ja z nostalgią wspominam inne kształty-jabłka, gruszki, choineczki - jako ozdoby na świąteczne drzewko. Pewnie zaskoczysz nas jak zwykle!♡Oby tylko kicie nimi nie zawładnęły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię takie połaczenia kolorów! Ślicznie u Ciebie i wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Robi się wiosennie :) Bardzo ładne kolory, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! This post makes me so happy! The colors, the pictures, everything!
    Have a happy Valentine!
    Titti

    OdpowiedzUsuń
  13. Od razu można poczuć wiosnę. A te kolory, to eksplozja pozytywnej energii :) Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne te kolorki :) Wnoszą dużo energii!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się zapowiada:). Pozdrawiam, Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie nasycone :) Czekamy z niecierpliwością - tak jak na wiosnę ! :)

    A.

    OdpowiedzUsuń