piątek, 10 lipca 2015

Ikony designu marki Alessi

Dzień dobry :)
I znowu pogoda płata nam figle!
Deszcz, wiatr? Gdzie jest lato?
Zaszyłam się w cieplutkim domu. Z tym większą przyjemnością, że dziś, dzięki  współpracy ze sklepem rossi.pl mogłam fotograficznie (i nie tylko) obcować z ikonami włoskiego designu!
Do Minty House przyjechały m.in kultowe korkociągi i wyciskacz do cytrusów marki ALESSI. Od lat dziewięćdziesiątych do dziś, jedne z najbardziej rozpoznawalnych przedmiotów codziennego użytku. 
Jakościowo- ekstra! 
Kosmiczna forma wyciskacza rozbudziła wyobraźnię Ignacego, natychmiast włączył go do zabawy ludzikami lego :)

A ja z kolei nie byłabym sobą, gdybym nie zrobiła próby i nie użyła kosmity do zrobienia lemoniady. 
Sok z cytryny spłynął cienką stróżką wprost do kubka, wystarczyło wlać go do butelki, dodać odrobinę syropu z cukru trzcinowego, 3 cząstki cytryny ze skórką i gałązkę mięty.
I tak oto można połączyć przyjemne z pożytecznym :)




Minutniki Alessi, w różnych wzorach i kolorach znajdziecie tu: KLIK


Nasze koty też od dziś obcują z ikonami :P
Szklany pojemnik na kocie chrupki totalnie mnie rozbroił





Jest i moja lemoniada :)
Dziś piję ją na ciepło, ale mam nadzieję, że już niebawem do szklanki będę musiała dorzucać porządną garść lodu
Życzę tego wszystkim urlopującym, pracującym w terenie i wszystkim zmarzluchom, w tym sobie
Trzymajcie się!
---
Ewa


Kubki Villeroy & Boch: KLIK

19 komentarzy:

  1. Pojemnik na kocie chrupki boski! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne gadżety i bardzo przydatne i ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. witam, gdzie można kupić taką siatkę na zakupy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siatka do kupienia tu: http://nap.com.pl/69-torby

      Usuń
  4. A krzeslo skąd? Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Kot jest najlepszy:-) jakbym miala kotato pewnie bym sprawiła sobie taki pojemnik. Wyciskarka kultowa, zrobiłaś jej fajne zdjęcia:-) życzę poprawy pogody u nas słonecznie i pięknie. Przyjemnego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne przedmioty, wygląd i kształt poruszające:) Oj niech już będzie dłuższa chwilę ciepło, bo zamarzam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tu pięknie! :) i te Twoje kolory :) oprócz kuchennych gadżetów w oko wpadły mi stół, cudowne krzesło i komódka, o której marzę od pewnego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewo magiczne, kolorowe przedmioty, a Ty zawsze tworzysz z nich bajkę :)
    Zachwycająco!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne foty. kosmita jest mega. sama choruję na niego od lat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pojemnik na kocie chrupasy boski, ja dla psa poszukuję :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczna wyciskarka :) kojarzy mi się co najmniej z jakimś statkiem kosmicznym :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa wyciskarka :) Uwielbiam świeże soki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia! Fajny kociak :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale świetne wyciskarki. Naprawdę mi się podobają i sama bym chciała mieć taką w swoje kuchni. Wygląda bardzo ciekawie i oryginalnie ;)

    OdpowiedzUsuń